Stage in Finland - Reisverslagen van Britt de Graaf - WaarBenJij.nu Stage in Finland - Reisverslagen van Britt de Graaf - WaarBenJij.nu

Stage in Finland

Ik verblijf 10 weken in Finland voor een stage bij de Oulu International School. Ik hoop bij deze stage veel onderwijservaring op te doen wat ik mee kan nemen naar Nederland.

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2016

Vakantie en mijn eerste week met grade 6!

06 Maart 2016

De tijd vliegt voorbij

14 Februari 2016

Happy Valentinesday y'all

10 Februari 2016

Eerste dagen op stage

07 Februari 2016

Aankomst in Oulu, een onrustige start
Britt

Hoihoi, mijn naam is Britt en ik ben een 20-jarige leerkracht in opleiding uit Reusel, Nederland. Van 5 februari tot 23 april verblijf ik in Finland voor mijn minor in het buitenland. Ik ga daar kennis maken met de Finse cultuur en vooral het onderwijssysteem. De stad waar ik naartoe ga heet Oulu, deze stad ligt in het noorden van Finland. Daar ga ik stage lopen bij de Oulu International School. Op dit blog deel ik met jullie mijn ervaringen rondom en tijdens deze reis. Enjoy, ik zie graag reacties tegemoet! Groetjes Britt

Actief sinds 03 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4204

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 23 April 2016

Stage in Finland

Landen bezocht: